۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 672
  • 07 آگوست 2021 - 23:57
  • 816 بازدید
  • ارسال توسط :
خبرنگاران ناصحانی امین، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه اند

خبرنگاران ناصحانی امین، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه اند

خبرنگاران نقش ارزنده ای در اصلاح جامعه دارند

*به گزارش ساورز نیوز: دکتر رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کردند که متن پیام به شرح ذیل است.*
باسمه تعالی
۱۷ مرداد ماه روز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار نامگذاری شده است در حقیقت یادآور فرصتی گرانبهاست برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند.
این روز  یادآور تلاشگران صدیق و امینی است که رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی توأم با امانت را به جای می‌آورند و همچون آینه‌ای زلال، منعکس‌کننده حقایق و وقایع و همچون ناصحانی امین، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند.
تردیدی نیست که بدون حضور خبرنگاران صدیق و امین، واقعیت‌ها و حقایق در شکل درست آن منعکس نشده و حرکت جامعه به سمت بهبود و اصلاح با چالش‌های زیادی روبرو خواهد بود.
ضمن تبریک روز خبرنگار، بر خود لازم می‌دانم به نمایندگی از اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدمراتب تقدیر و تشکر خود  از نقدهای سازنده و همراهی‌های بی‌دریغ رسانه ها در انعکاس اخبار را ابراز نموده و توفیق روزافزون خبرنگاران و گزارشگران این مرز و بوم را از درگاه خداوند منان مسألت نمایم.
 *رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد*

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج + نه =