۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » رویدادها
  • شناسه : 5209
  • 21 می 2023 - 7:01
  • 552 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور معاون عمرانی سازمان امور عشایر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه دم طسوج شهرستان چرام/ تمجید ویژه دکتر میزبان از سید محمد موحد
ساورزنیوزگزارش می دهد؛

حضور معاون عمرانی سازمان امور عشایر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه دم طسوج شهرستان چرام/ تمجید ویژه دکتر میزبان از سید محمد موحد

  به گزارش ساورزنیوز؛دیروز معاون عمرانی سازمان امور عشایر کشور آقای دکتر میزبان و رئیس اتحادیه تعاونی های کل کشور، مدیر کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره امور عشایر شهرستان چرام و جمعی از کارشناسان استانی و مدیران شهرستانی در منطقه دم طسوج حضور […]

 

به گزارش ساورزنیوز؛دیروز معاون عمرانی سازمان امور عشایر کشور آقای دکتر میزبان و رئیس اتحادیه تعاونی های کل کشور، مدیر کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره امور عشایر شهرستان چرام و جمعی از کارشناسان استانی و مدیران شهرستانی در منطقه دم طسوج حضور یافتند و از نزدیک در جریان مشکلات منطقه مذکور قرار گرفتند.

در این دیدار که عشایر منطقه به گرمی از مسئولان استقبال کردند، روند اجرای ۱۳ پل از منطقه امامزاده گلبهار تا چهل چشمه مورد بازدید قرار گرفت.

معاون عمرانی امور عشایر کشور در این دیدار در حضور عشایر گفت: از نماینده محترم کهگیلویه بزرگ آقای موحد بخاطر تلاش های بی وقفه و کم نظیری که در امر اختصاص بودجه برای رفع مشکلات این منطقه و منطقه چاسخار در حوزه راه داشته اند، قدردانی میکنم. وی افزودند، ما تا تکمیل این پروژه ها در کنار اداره کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم و حمایت های لازم را خواهیم کرد. دکتر میزبان همچنین به افزایش تسهیلات در حوزه عشایری در ماه های آینده خبر داد و گفت: در حوزه گردشگری نیز تسهیلات خوبی در نظر گرفته ایم که عشایر منطقه دم طسوج می توانند از آن استفاده کنند.

در این دیدار آقای محصول به نمایندگی از عشایر شهرستان چرام مشکلات منطقه دم طسوج و چاسخار را برشمردند و خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به این منطقه گردشگری و توریستی شدند.
مدیر کل امور عشایر نیز به بحث تأمین آب شرب روستائیان و عشایر منطقه دم طسوج پرداختند و ضمن تشکر از نماینده مجلس بخاطر پیگیری ها و حمایت های لازم جهت تخصیص بودجه، اظهار داشتند این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و باتوجه به تخصیص اعتبار برای مابقی، بزودی پیمانکار جدید معرفی و پروژه در تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان چرام نیز با تأکید بر نقش عشایر در از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، جمعیت عشایر شهرستان چرام را قابل ملاحظه عنوان نموده و در حوزه راه عشایری و روستایی توضیحات لازم را ارائه دادند و خواستار توجه بیش از پیش به حوزه راهها به منظور توسعه منطقه شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 × سه =