۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4031
  • 13 آوریل 2023 - 23:48
  • 329 بازدید
  • ارسال توسط :
تشریح اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان چرام در راستای کنترل بازار

تشریح اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان چرام در راستای کنترل بازار

  سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان چرام از توزیع ۹۲ تن انواع کالای اساسی در قالب طرح فجر تا فطر در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد. به گزارش ساورز نیوز؛ حمزه امیری در حاشیه بازدید از بازار شهر چرام، جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اواسط بهمن ماه و باتوجه به سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و […]

 

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان چرام از توزیع ۹۲ تن انواع کالای اساسی در قالب طرح فجر تا فطر در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش ساورز نیوز؛ حمزه امیری در حاشیه بازدید از بازار شهر چرام، جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اواسط بهمن ماه و باتوجه به سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان در تامین کالاهای اساسی با نرخ مصوب در قالب طرح فجر تا فطر و با نزدیک شدن به ایام عید و ماه مبارک رمضان به منظور کنترل و تنظیم بازار، محصولات پرمصرفی چون مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر و میوه شب عید تامین و توزیع شدند.

امیری ادامه داد: در این مدت ۳۵ تن انواع برنج، ۳۸ تن گوشت مرغ منجمد، ۲ تن گوشت گوسفندی منجمد، پنج تن گوشت گوساله منجمد، ۱۰ تن شکر و ۲ تن میوه شب عید تادر نقاط مختلف شهرستان چرام توزیع شد.
وی گفت: در ایام تعطیلات همکاران ما در ستاد تنظیم بازار به صورت شیفتی در طول شبانه‌روز پای کار بودند و هیچگونه تعطیلی نداشتند و ضمن بازرسی از صنوف مختلف به خصوص نانوایی‌ها، قصابی‌ها، میوه‌فروشان، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با افراد متخلف به صورت قانونی برخوردهای لازم صورت گرفت.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان چرام تصریح کرد: تأمین و توزیع این اقلام اساسی با قیمت مصوب دولتی زیر نظر کارشناسان تنظیم بازار مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و با همکاری بازرسان بسیج اصناف و نظارت مستمر، حتی در روستاهای دور‌دست انجام شد.

امیری بیان کرد: روند تهیه و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم، بنا به ضرورت و کشش بازار در ایام باقیمانده ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان چرام با تاکید بر ذخایر مناسب کالاهای اساسی و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان از این شهرستان، یادآور شد: هیچ‌گونه کمبودی در کالاهای اساسی وجود ندارد و مردم بدون نگرانی و فقط به اندازه نیاز خود خرید کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 − 5 =