۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » رویدادها » سرمقاله » گفتگو » یادداشت
  • شناسه : 4067
  • 15 آوریل 2023 - 0:43
  • 448 بازدید
  • ارسال توسط :

به گزارش ساورزنیوز : شب های قدر سال ۱۴۰۲ متفاوت تر از هر سال در شهرستان بهمئی برگزار شد.

 

اگر بخواهیم گذری به سال های قبل در شب های قدر زد شاهد گلایه مندی تعدادی از شهروندان هستیم که آنها بیان میکنند: در هنگام برگشت به خانه افرادی از ارازل اوباش برای خانواده خود مزاحمت ایجاد میکردند اما سال ۱۴۰۲ شب های قدر در شهرستان بهمئی متفاوت و با امنیت و آرامش کامل برگزار شد.

 

به دلیل رعایت امنیت بیشتر، سطح شهرستان بطور کامل در رصد نیروهای اطلاعاتی فرماندهی نیروی انتظامی بهمئی بود و به لحاظ تجمع در سه شب قدر طبق برنامه ریزی انجام شده در هیئت هایی که جمعیت بیشتری در آن محل خواهند بود نیروی ا انتظامی از ۱۰ شب تا هنگام سحر حضور پیدا خواهند کرد.

 

نیروی انتظامی بهمئی علاوه بر پوشش ۱۰۰ درصدی تمام مساجد شهرستان بهمئی در سطح خیابان ها و کوچه ها گشت زنی فعال بود و در تمام روستا ها که برنامه شب قدر برگزار میشد نیروی انتظامی حضور داشتند.

 

خوشبختانه با تمهیدات فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در سه شب قدر در بهمئی هیچ مورد مشکوکی مشاهده نشده است و شهرستان در امنیت کامل بود‌.

 

در پایان جا دارد از زحمات و تمهیدات ویژه سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی و پرسنل شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کرد و از زحمات آنها قدردانی میشود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

بیست − 6 =