۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4924
  • 11 می 2023 - 0:27
  • 375 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری گشت بازرسی اتاق اصناف بهمئی از بخش ممبی / رئیس اتاق اصناف بهمئی: با ۱۲ واحد متخلف در بخش ممبی برخورد شد.

برگزاری گشت بازرسی اتاق اصناف بهمئی از بخش ممبی / رئیس اتاق اصناف بهمئی: با ۱۲ واحد متخلف در بخش ممبی برخورد شد.

گشت اتاق اصناف شهرستان بهمئی در بخش ممبی با حضور رئیس و کار کنان برگزار شد. رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی ادامه داد: بازسی از حدود ۸۰ واحد صنفی در بخش ممبی (روستاهای چهاراه چری ، گردکوچک ، ممبی ، ایلی آباد ، پس باغ و…) انجام شد که حدود ۱۲ پرونده به دلیل تخلف […]

گشت اتاق اصناف شهرستان بهمئی در بخش ممبی با حضور رئیس و کار کنان برگزار شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی ادامه داد: بازسی از حدود ۸۰ واحد صنفی در بخش ممبی (روستاهای چهاراه چری ، گردکوچک ، ممبی ، ایلی آباد ، پس باغ و…) انجام شد که حدود ۱۲ پرونده به دلیل تخلف قیمت ، تشکیل پرونده شده است و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

فضل الله عباسی گفت: بیشترین موردی را که درحال حاضر اتاق اصناف درحال رسد کردن آن است بحث قیمت گذاری کالا های مغازه داران است و با متخلفین به جد برخورد خواهیم کرد.

 

وی در خصوص بازرسی ها و همکاری مردم برای کنترل قیمت ها گفت :هر شخص باید خود بازرس باشد تا بتوانیم به کمک و مشارکت بازار و چندکانگی قیمت را کنترل کنیم.

 

وی ادامه داد ما به صورت شبانه روزی از طریق گشت های مشترک (جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف) رسد و پیگیری برسی می کنیم ،و با افرادی که اقدام به کم فروشی می کنند با جدیت برخورد خواهد شد.

 

عباسی رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی در پایان گفت : ما تابع قانون هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با رعایت انصاف، قانون را به نحو احسنت اجرا کنیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده − پنج =