۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4278
  • 22 آوریل 2023 - 13:52
  • 357 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی جانشین سابق فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران درچرام

برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی جانشین سابق فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران درچرام

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی جانشین سابق فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مسجد صاحب الزمان عج شهرستان چرام به همت پایگاه بسیج این مسجد برگزار شد. به گزارش ساورزنیوز؛در این مراسم حجت الاسلام سید ابوالفضل نجفی با اشاره به آیه «یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ لَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ»(کسانی […]

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی جانشین سابق فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مسجد صاحب الزمان عج شهرستان چرام به همت پایگاه بسیج این مسجد برگزار شد.

به گزارش ساورزنیوز؛در این مراسم حجت الاسلام سید ابوالفضل نجفی با اشاره به آیه «یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ لَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ»(کسانی که در راه خدا جهاد می کنند و از سرزنش هیچ ملامتگری هراسی ندارند) سردار شهید حجازی را یکی از این افراد مجاهدنام برد.

حجت الاسلام نجفی جهاد با نفس و سپس جهاد و جنگ در میدان نبرد را رمز ماندگاری و ابدی شدن شهدا خواند وافزود :امروز شهیدی که ما رادر این جمع نورانی گرد آورده ازجمله کسانی بوده که اهل جهاد با نفس ، تفکر و تدبیر،شجاع و مخلص بود.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان چرام به بیان و نقل خاطره ای از حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا قرائتی فرمود و افزود: من جمله تفکر و تدبر در آیات قرآن کریم که حضرت حجت الاسلام حاج آقا قرائتی می‌فرمودند یک وقت خدا توفیق داد و از سوره یوسف ۸۰۰ نکته قرآنی برداشت کردم و چون قرآن منبع بی پایان است، اعلام کردم هرکس ۱۰۰ نکته جدید از این سوره به دست بیاورد؛ یک سفر عمره هدیه خواهیم داد که از طرف سردار شهید حجازی ۱۰۰ نکته جدید از این سوره به دست ما رسید و ایشان به سفر عمره مشرف شد.

حجت الاسلام نجفی در پایان اظهار داشت:سردار شهیدحجازی عزیز ما به این مهم رسیدن و باور کردند که سرباز و سردار ، طلبه و آیت الله ، دکتر و مهندس،نماینده ،وزیر ، کارگر و کارفرما برای این دنیاست و قیامت عنوان به کار نمیاد بلکه عمل از تو میخواهند وشهدا این چنین افکاری و ویژگی هایی داشتندکه دنیا چشم هایشان را پر نکرد و رمز قافیه را نباختند و تا ابد آنها زنده ماندند.

سردار شهیدسید محمد حجازی در مسئولیت‌های مختلفی از جمله فرماندهی نیروی مقاومت بسیج، رئیس ستاد مشترک سپاه پاسداران، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله و جاشینی فرمانده نیروی قدس را برعهده داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

9 + شانزده =