۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » گفتگو
  • شناسه : 3871
  • 06 آوریل 2023 - 8:55
  • 368 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : محسن زارعی
برگزاری محافل انس با قرآن «بهار در بهار» درسراسراستان
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه وبویراحمد:

برگزاری محافل انس با قرآن «بهار در بهار» درسراسراستان

محافل انس با قرآن کریم و همایش تبیینی زیست عفیفانه در فرهنگ ایرانی، اسلامی با محوریت فرهنگ عشایری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری محافل انس با قرآن کریم و همایش تبیینی زیست عفیفانه در فرهنگ ایرانی، اسلامی با محوریت فرهنگ عشایری خبر داد.

به گزارش ساورز نیوز؛امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران،ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی این استان ویژه برنامه های متنوعی با موضوع محافل انس با قرآن کریم و همایش تبیینی زیست عفیفانه در فرهنگ ایرانی، اسلامی با محوریت فرهنگ عشایری در همه شهرها و روستاهایی که آمادگی برگزاری چنین برنامه هایی را داشته باشند با حضور سفیران کریمه اهل بیت علیه السلام اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای ماه مبارک رمضان یک بسته فرهنگی و قرآنی پیش بینی کردیم، اظهار کرد: این بسته در قالب چند برنامه و در همه شهرهای استان و روستاهای پر جمعیت استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: علاوه بر همایش تبیینی با محوریت زیست عفیفانه و فرهنگ ایرانی و اسلامی محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین المللی در سراسر استان برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هجده + پنج =