۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4052
  • 14 آوریل 2023 - 23:19
  • 422 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری راهپیمایی روز قدس درچرام

برگزاری راهپیمایی روز قدس درچرام

به گزارش ساورز نیوز؛مردم مومن و با بصیرت شهرستان چرام بار دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند تا آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین را فریاد بزنند. مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر چرام همزمان با روز جهانی قدس و بعد از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه همچون گذشته و با سر دادن شعار […]

به گزارش ساورز نیوز؛مردم مومن و با بصیرت شهرستان چرام بار دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند تا آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین را فریاد بزنند.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر چرام همزمان با روز جهانی قدس و بعد از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه همچون گذشته و با سر دادن شعار آزادی قدس، فریاد انتقام و خونخواهی با فتح قدس شریف سر داده و از دولت‌های استکباری جهان اعلام برائت کردند.
زنان، مردان و کودکان چرامی باری دیگر به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفته و با سردادن شعارهای ضداستکباری و ضد صهیونیستی مخالفت خود را با اقدامات غاصبانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی بیان داشتند.
در این حضور پر شور و گسترده برخی خانواده‌ها به همراه کودکان و خردسالان خود در این مراسم حضور یافته و این روز بزرگ را گرامی‌ داشته‌اند چرا که حمایت از مظلومان جهان بزرگ و کوچک نمی‌شناسد و حتی روزه اولی‌هایی آمدند تا نشان دهند از کودکان مظلوم فلسطینی حمایت می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

16 − 14 =