۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » رویدادها
  • شناسه : 5548
  • 28 می 2023 - 14:29
  • 357 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری جلسه شورای سلامت شهرستان چرام

برگزاری جلسه شورای سلامت شهرستان چرام

 جلسه شورای سلامت شهرستان در سالن جلسات فرمانداری  با دستور کار بیماری تب مالت ومشکلات آب آشامیدنی روستاهای شهرستان ،هماهنگی جهت اعزام کاروان های زیارتی ارتحال حضرت امام ، بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا برگزارشد. به گزارش ساورزنیوز؛سیدعبدالرحمن توفیقیان باتوجه به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام راحل به همکاری ادارات در برگزاری هرچه با […]

 جلسه شورای سلامت شهرستان در سالن جلسات فرمانداری  با دستور کار بیماری تب مالت ومشکلات آب آشامیدنی روستاهای شهرستان ،هماهنگی جهت اعزام کاروان های زیارتی ارتحال حضرت امام ، بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا برگزارشد.


به گزارش ساورزنیوز؛سیدعبدالرحمن توفیقیان باتوجه به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام راحل به همکاری ادارات در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم تاکید کرد و گفت:برنامه ریزی های لازم برای اعزام گروه های بسیجی و مردمی به حرم امام انجام خواهیم داد.

 

فرماندارشهرستان چرام  در ادامه افزود: با توجه به فصل گرما و شیوع بیماری تب مالت که از طریق دام شیوع پیدا میکند دامپزشکی و شهرداری باید نظارت بر کشتار گاه شهرستان داشته باشد و همچنین دامپزشکی تمام تلاش خود را برای واکسیناسیون کامل دام ها انجام دهد.

وی از شهرداری خواست تا یک مکان مناسب برای  احداث کشتارگاه پیش بینی کند تا هرچه  سریع تر این کشتار گاه احداث شود تا گوشت خوب و با کیفیت به دست مردم شهرستان برسد.


در ادامه صمد امینی  بخشدار مرکزی شهرستان در خصوص توجه ویژه به سلامت آب شرب روستاها به بیان مواردی پرداخت  وخاطرنشان کرد که در اسرع وقت با حضور بخشدار،دهیاران بخش مرکزی و تیمی متشکل از ادارات آبفاو شبکه بهداشت و درمان شهرستان به منظور سلامت آب شرب روستاهای که از نظر تامین آب تحت پوشش اداره آبفا نمی باشند،جلسه ای تشکیل و ساماندهی و ایجاد سلامت و بهداشت آب آشامیدنی در دستور کار قرار گیرد.

 

توفیقیان همچنین در رابطه با معرفی افراد متخلف که در سطح روستاها فضولات دام های خود رادر نقطه ای که برای سلامتی اهالی خطرآفرین است می ریزندگفت: باید توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان با هماهنگی دهیاران ،افراد خاطی جهت برخورد قانونی و الزام به دستگاه قضا معرفی شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

نوزده + 1 =