۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 3755
  • 09 مارس 2023 - 11:54
  • 380 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری فارس
بدهی ۱۶۰ میلیون تومانی استقلال ۱۰۰ میلیارد تومان شد!

بدهی ۱۶۰ میلیون تومانی استقلال ۱۰۰ میلیارد تومان شد!

جنجالی‌های هفته| آغاز سال نو با یک دادگاه جنجالی/ برنده شدن با هدیه زوری سکه و عضویت کارشناس سوارکاری در کمیته فنی فوتبال

جنجالی‌های هفته| آغاز سال نو با یک دادگاه جنجالی/ برنده شدن با هدیه زوری سکه و عضویت کارشناس سوارکاری در کمیته فنی فوتبال

در اتفاقات جنجالی این هفته ورزش خبر از برگزاری یک دادگاه جنجالی فوتبال در سال ۱۴۰۲ داده‌اند.

جنجالی‌های هفته| آغاز سال نو با یک دادگاه جنجالی/ برنده شدن با هدیه زوری سکه و عضویت کارشناس سوارکاری در کمیته فنی فوتبال

به گزارش ساورزنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته ورزش را مرور می‌کنیم؛

خانه دروازه بان تیم ملی در آتش سوخت

سایت «diariodeleon» اسپانیا از آتش گرفتن منزل امیر عابدزاده دروازه بان ملی پوش ایرانی پونفرادینا اسپانیا خبر داد و نوشت: امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی به دلیل آتش سوزی بی خانمان شد. تمام خانه نسوخت، اما سقف آن کاملا در آتش سوخت. آتش‌نشانی پونفرادینا درباره شروع آتش‌سوزی که از یک دودکش آغاز شد و به نظر می‌رسد در حال گسترش به پشت بام است، خبر داد. خدمه آتش نشانی متشکل از چهار آتش نشان و دو خودروی پمپاژ، یک پرستار و یک ماشین سبک به محل حرکت کردند و متوجه آتش سوزی کاملاً توسعه یافته در طبقه پایین خانه شدند.

سفارت ایران در اسپانیا در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: « قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا با «امیر عابدزاده» عضو پرافتخار تیم ملی فوتبال ایران گفت‌وگو و احوال‌پرسی نمود. خدا را شکر حال ایشان خوب است و مشغول کارهای روزانه، از جمله پیگیری حادثه آتش‌سوزی خانه‌اش می‌باشد.»

کتک کاری ملی پوش والیبال با تماشاگران! 

در جریان دیدار تیم های پیکان و هراز آمل، در مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال، با حاشیه هایی همراه بود. محمدرضا حضرت‌پور لیبروی ملی‌پوش پیکان که در طول مسابقه بارها از سوی هوادارن تیم رقیب، مورد فحاشی  قرار گرفته بود بعد از پایان مسابقه به سکوهای هراز حمله کرد و با آن ها کتک‌کاری کرد!

زمانی یکی از افتخارات ورزش والیبال دوری از حواشی مخرب بود اما اکنون شاهدیم که با بازگشت تماشاگران به سالن‌ها متاسفانه والیبال از فوتبال هم در ایجاد حاشیه و جنجال سازی کیلومترها پیشرفت کرده است!

بدهی ۱۶۰ میلیون تومانی استقلال ۱۰۰ میلیارد تومان شد!

علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال: انتظار داریم دولت پول طلب استراماچونی را به صورت قرضی به ما بدهند. تا ۱۰ فروردین باید برگه تسویه حساب طلب استراماچونی را به فیفا ارائه دهیم. تا این لحظه طلب استراماچونی ۱۰۰ میلیارد است که با توجه به قیمت دلار لحظه به لحظه بالاتر هم می رود. مدیریتی که با استراماچونی کار می کردند اگر ۱۶۰ میلیون تومان پول طلبش را در آن زمان پرداخت می کردند الان لازم نبود ۱۰۰ میلیارد پول بدهیم.

امیری بعد از پیروزی مقابل گل‌گهرسیرجان هم یک خبر خوب اعلام کرد و گفت:. فیفا در پرونده پادووانی نامه‌ای به باشگاه زد و رسما اعلام کرد که این پرونده مختومه است.

مرگ تلخ فوتبالیست نوجوان 

یک بازیکن در لیگ نوجوانان تهران درپی سر به سر شدن با بازیکن تیم مقابل درگذشت. این اتفاق تلخ بسیار غم انگیز بود و فقط می‌توان برای آن مرحوم رحمت الهی  و برای خانواده این فوتبالیست فقید آرزوی صبر کرد. البته تیم ملی فوتبال جوانان ایران پیش از بازی امروز مقابل استرالیا در رقابت های جام ملت های زیر ۲۰سال آسیا یاد و خاطره “علی نوبخت” بازیکن فقید رده نوجوانان فوتبال کشور را زنده نگه داشت.ملی پوشان جوان ایران قبل از شروع بازی با ذکر فاتحه برای این بازیکن فقید طلب آمرزش کردند.

اخراج  فکری و عضویت کارشناس سوارکاری در کمیته فنی فوتبال!

محمود فکری در بازی رفت مقابل استقلال خوزستان با یکی از عوامل این باشگاه در لیگ یک درگیر شد اما در بازی برگشت این ماجرا گسترده‌تر شد و کار به درگیری بین دو نیمکت کشید تا سرمربی سایپا بعد از مسابقه‌ای که با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی تمام شد در جمع خبرنگاران بگوید:«. بازیکن آنها گل می‌زند و به سمت تماشاگران ما می‌آید و مشت گره می‌کند. اما عوامل ما، نیمکت‌ ما همگی معلم اخلاق هستند و جلوی همه را می‌گیرند تا اتفاقی نیفتد اما آنها به عوامل‌شان و نیمکت‌شان یاد می‌دهند که فحاشی و بی‌احترامی کنند باید واقعاً به این فوتبال خندید.»

فکری بعد از این مسابقه از سمت خود برکنار شد و مهدی حسینی نسب به عنوان سرمربی و حمید استیلی به عنوان مدیر فنی برای این تیم انتخاب شدند با این حال برخی منابع خبری مدعی شدند که در باشگاه سایپا اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد به طور مثال در زمان نقل و انتقالات زمستانی اصغر ناظری، کارشناس حوزه سوارکاری به عنوان عضو کمیته فنی این باشگاه انتخاب شد که خبری عجیب بود.

سه سکه بدهید تا برنده شوید!

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان هم این هفته حرف‌های جنجالی بر زبان آورد و مدعی شد که فردی به عوامل این تیم پیامک زده و گفته اگر سه سکه طلا بدهید برنده خواهید شد و اگر سکه ندهید بازنده می‌شوید! پورموسوی مدعی شده که اراده‌ای برای برخورد با چنین مسایلی در فوتبال ما وجود ندارد و دست‌های کثیف دوباره به کار افتاده‌اند تا مانع صعود استقلال خوزستان شوند!

تعویق انتخابات فدراسیون کاراته

سید محمد پولادگر‌رئیس مجمع انتخابات فدراسیون کاراته گفت:برای برگزاری مجمع تا پایان سال و در یک تاریخ دیگر اگر یک یا علی بگوید در یک تاریخ دیگر برگزار میکنیم اگر موافق نباشید که دیگر هیچ!

وی پس از تاخیر نزدیک به دو ساعت وارد مجمع شد و در جمع خاضرین اظهار داشت: اولا یک عذرخواهی برای تاخیر به همه شما بدهکارم، دوستانی که در جریان هستند بیشتر مطلع هستند علت تاخیر را، به هرحال میدانید برای برگزاری مجمع ما، یک الزاماتی را داریم، کاندیدهای احراز پست ریاست فدراسیون دو تایید صلاحیت نیاز دارند، یکی تایید صلاحیت مدیریتی است که حداقل پنج سال باید سابقه مدیریت داشته باشند.

لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه، اعضا مجمع برای به تاخیر افتادن این مجمع انتقاد کردند و آنها از پولادگر‌ رئیس مجمع برای برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته درخواست اعلام تاریخ مجمع جدید را داشتند.  یکی از روسای هیات ها مدعی شد که همه ما حاضریم که ۲۴ ساعت در تهران بمانیم تا مجمع برگزار شود، حتی چند نفر از نماینده هیات ها که اعلام کردند که ما برای دو روز هم حاضریم در تهران بمانیم تا مجمع برگزار شود.

 سال ۱۴۰۲ با یک دادگاه فوتبالی آغاز می‌شود

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس معزول فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای که به تازگی انجام داده مدعی شده که او رئیس قانونی فدراسیون فوتبال است و از اعضای هیات رئیسه ای که حکم عزلش را امضا کرده‌اند به دادگاه شکایت کرده است. او در بخشی از این مصاحبه گفته است:« من شکایت کردم و تا حصول نتیجه و اعلام رأی قطعی دادگاه نباید تعهدات مالی و… برای فدراسیون فوتبال ایجاد شود. این را تأکید می‌کنم که تعهد ایجاد نکنند چون من شکایت کردم و اوایل سال آینده وقت دادگاه است.

از هرگونه تعهد مالی الزام‌آور دوری کنند، چون تبعاتش زیاد است. این یک هشدار است و جدی‌اش بگیرند. یک چاله‌ای را کندند اما درون سیاه‌چال افتاده‌اند. پروژه حقوقی این کار هم کاملاً مشخص است. آنهایی که الان مسئولند با درایت و تدبیر جلو بروند. احتیاط کنند تا تکلیف شکایت من مشخص شود. بزودی همه چیز برای میلیون‌ها ایرانی روشن می‌شود. هر رأیی که قوه محترم قضاییه بدهد را تمکین می‌کنم. امیدوارم عادلانه‌ترین رأی صادر شود که قطعاً هم می‌شود.»

عزیزی خادم در حالی خود را رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواند که فیفا انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال را تایید کرده و حتی به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تبریک گفته است با این حال مشخص نیست هدف عزیزی خادم از شکایت به دادگاهی خارج از فوتبال چیست؟

منبع

https://www.farsnews.ir/news/14011216000960/%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87%7C-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%86%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × سه =