۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 5495
  • 26 می 2023 - 19:52
  • 459 بازدید
  • ارسال توسط :
بازدید مدیر اداره آموزش و پرورش بهمئی از حوزه های برگزاری امتحانات نهایی + جزئیات و تصاویر

بازدید مدیر اداره آموزش و پرورش بهمئی از حوزه های برگزاری امتحانات نهایی + جزئیات و تصاویر

به گزارش ساورزنیوز : مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از محل برگزاری امتحانات نهایی بازید کرد.   مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جریان این بازدید چند ساعته گفت: پیش از ۸۰۰ دانش آموز در ۶ حوزه امتحانی در امتحانات نهایی خرداد ماه پایه دوازدهم شرکت می کنند.   مسعود فرحبخش […]

به گزارش ساورزنیوز : مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از محل برگزاری امتحانات نهایی بازید کرد.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جریان این بازدید چند ساعته گفت: پیش از ۸۰۰ دانش آموز در ۶ حوزه امتحانی در امتحانات نهایی خرداد ماه پایه دوازدهم شرکت می کنند.

 

مسعود فرحبخش با اشاره به موضوع ترمیم معدل دیپلم که در کنکور پیش رو یکی از ملاک های اساسی امتیازدهی در کنار نمره علمی محسوب می شود و برگزاری امتحانات‌ نهایی برای دانش آموزان تصریح کرد: همانگونه که از نزدیک با مسئولان برگزار کننده گفت و گو هایی را داشتید، آزمون امتحانات نهایی با نهایت دقت و حساسیت برگزار می شود.

 

وی به دانش آموزان و اولیا اطمینان داد: که امتحانات نهایی در کمال امنیت و آرامش برگزار می شود و در این خصوص هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.

 

فرحبخش بر ضرورت جلب توجه افکار عمومی به منظور همراهی بیش از پیش با عوامل اجرایی تاکید کرد و گفت: ازجمله امکانات و تجهیزات مورد نیاز در حوزه‌های امتحانی را نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته، وجود وسایل سرمایشی و تهویه مناسب، امکانات تکثیر و مواردی از این قبیل دانست.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت: برای اولین بار در شهرستان بهمئی با این سختگیری و حساسیت بالا امتحانات نهایی برگزار شد‌ گفت: امسال تصحیح اوراق امتحانات نهایی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد، گفت: تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی حرکت به‌سوی عدالت آموزشی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هفت + 16 =