۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که شهرک‌های صنعتی استان و شهرستان بازدهی مناسبی ندارند، گفت: متاسفانه برخی از این شهرک‌های صنعتی تبدیل به سوله شده‌اند.

برخی شهرک‌های صنعتی به سوله تبدیل شده‌اند/ امام جمعه کهگیلویه: فرهنگ کار در استان قوی نیست

به گزار‌ش ساورز نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار با مدیران صمت و تعزیرات حکومتی این شهرستان، اظهار کرد: کهگیلویه در صنعت، شرکت و کارخانجات دولتی آمار مناسبی ندارد و علت آن این است که فرهنگ کار قوی نداریم.

امام جمعه کهگیلویه افزود: بازار ما مصرفی است و تولید مطلوب در شهرستان نداریم.

وی در ادامه گفت: از دیگر علل این مسئله بخشی به فرهنگ کار بر‌می‌گردد و بخشی نبود سرمایه‌گذار و وضعیت جغرافیایی است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به شعار سال، کهگیلویه را نیازمند یک تحرک در بازار تولید دانست و با بیان این‌که شهرک‌های صنعتی استان و شهرستان بازدهی مناسبی ندارند گفت: متاسفانه برخی از این شهرک‌های صنعتی تبدیل به سوله شده‌اند.

وی خواستار حمایت اداره صمت از تولیدگران شد و خاطرنشان کرد: این قوانین سختیگرانه برداشته شود و وضعیت تسهیلات تا رسیدن به دست مردم و ضمانت‌‌ها را تسهیل کنید.

امام جمعه کهگیلویه عنوان کرد: چیزی که می‌تواند به حال فعلی شهرستان کمک کند این است که سرمایه‌گذار را تشویق و موانع را از سر راه او برداریم.

وی نقش تعزیرات در تحقق شعار سال را مهم دانست و اظهار کرد: اگر بناست نسبت به شعار سال موفق عمل کنیم باید تعزیرات با تلاش همه جانبه خصوصاً در بُعد نظارتی، نقش بازدارندگی ایجاد کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شانزده − 14 =