۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 3771
  • 20 مارس 2023 - 1:43
  • 386 بازدید
  • ارسال توسط :
ازفرمانداران برتر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

ازفرمانداران برتر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

ضریب بالای امنیت در شهرستان گچساران سیل مانسون و مجاهدت توفیقیان

سید علی احمدزاده از فرمانداران گچساران و چرام به عنوان دو فرماندار برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ تجلیل کرد.

به گزارش ساورزنیوز،سید علی احمدزاده در نشست شورای راهبری تصادفات استان اظهار داشت: عملکرد دستگاه‌های مرتبط با موضوع ایمنی راه ها در ایام نوروز مورد پایش و بررسی قرار خواهد گرفت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تمام نهادها و دستگاه ها وظایف مشخصی در حوزه امنیت راه ها وکاهش تصادفات دارند افزود: هماهنگی، همدلی و نظارت دستگاه های اجرایی مربوطه برای کمک به کاهش تصادفات ضروری است.
دکتر احمد زاده با اشاره به نصب علائم هشدار دهنده در نقاط حادثه خیز استان گفت : برای آشکارسازی نقاط مستعد حادثه‌خیز با نصب بنر و یا علائم افقی و عمودی هشداردهنده و در صورت لزوم نیوجرسی در دستور کار قرار گیرد.
وی بر اجرای دقیق مصوبات جلسه به ویژه در حوزه ترافیکی تاکید کرد و گفت: در این بخش اجرای هر مصوبه می‌تواند از بروز تصادفات و تلفات جاده ای و حتی شهری جلوگیری کند که بسیار مهم است.
استاندار با اشاره به توریستی بودن شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا، گفت: افتتاح جاده در دست اجرا در مسیر یاسوج – سی سخت که مسیر فعلی آن دارای نقاط حادثه خیز فراوانی است منجر به کاهش مخاطرات و سوانح جاده ای و شکوفایی گردشگری این منطقه خواهد شد.
احمدزاده افزود: رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی مسیر های اصلی در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد اما در زمینه کاهش تصادفات و ترافیک باید با برنامه ریزی جامع و مشخص به این مهم دست یافت و ضمن توسعه زیرساخت ها با ارتقا فرهنگ ترافیک قدم های موثری نیز برداشته شود.
وی آرامش، امنیت و سلامت مردم استان و مسافران نوروزی را اولویت متولیان امر دانست و گفت: در این راستا آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی خدماتی و امدادی برای مقابله با هرگونه حوادث ضروری است.
احمدزاده خاطرنشان کرد: در زمینه کنترل شوتی ها ناوگان قاچاق کالا و قاچاق اتباع بیگانه اداره کل راهداری و پلیس راه با نصب جداکننده مسیر را برای شوتی ها و قاچاقچیان کالا و ارز و قاچاقچیان اتباع بیگانه ناامن و سخت کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود نقاط پرخطر در جاده کمربندی یاسوج گفت: پیامک های کوتاه مبنی بر پرخطر بودن جاده برای رانندگانی که در جاده کمربندی یاسوج -اصفهان و یاسوج – شیراز تردد می کنند ارسال شود.
وی با اشاره به کوهستانی بودن کهگیلویه و بویراحمد و وجود جادهای پرخطر در آن گفت به همین دلایل آمار تلفات جاده ای در آستان بالا بوده و نباید مسیرهای این استان با استان‌های برخوردار مقایسه شود و ضروری است که نگاه ویژه ای در این زمینه از سوی مسئولان کشوری به استان شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابراز امیدواری کرد: امید است در کنار فرهنگ سازی و دیگر اقدامات مورد نیاز با تشکیل گشت‌های نامحسوس جاده ای شاهد کاهش محسوس حوادث جاده ای در استان باشیم.
فرمانداران برتر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند
سید علی احمدزاده از فرمانداران گچساران و چرام به عنوان دو فرماندار برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ تجلیل کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: ضریب بالای امنیت در شهرستان گچساران در ایام گذشته مثال زدنی و قابل تقدیر است.
وی عنوان کرد: یکی از دلایل آرامش و امنیت این شهرستان همکاری خوب شورای تامین و همراهی مردم با فرماندار بوده است.
دکتر احمدزاده با بیان اینکه، فرماندار چرام یکی دیگر از فرمانداران موفق استان در سال جاری است، عنوان کرد: در سیل مانسون که تابستان امسال رخ داد به همراه وزیر کشور به منطقه طسوج آمدیم، بخشدار چرام بود اما فرماندار حضور نداشت و گفتند آقای دکتر توفیقان از شب گذشته در ارتفاعات ساورز همراه عشایر بوده و حتی نتوانست خودش را به برنامه وزیر کشور برساند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: کارهای خوب و مجاهدانه فرماندار چرام، در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش شهرستان و پروژه هایی که در شهرستان به سرانجام رسید قابل تقدیر است.
وی با اشاره به کلنگ زنی پتروشیمی اوره و آمونیاک چرام در سفر دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرمانداران در سال جدید تلاش های خود را چند برابر کنند و بیشتر از سال جاری خدمت به مردم را در دستور کار قرار دهند.
کهگیلویه وبویراحمد آماده پذیرایی از مهمانان نورزی است
کهگیلویه وبویراحمد آماده پذیرایی از مهمانان نورزی است و به گرمی از آنها استقبال می کند.
سید جواد هاشمی‌مهر در آیین راه‌اندازی پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی گفت: کهگیلویه وبویراحمد جزء استان های گردشگرپذیر کشور است و همه ساله در ایام نوروز پذیرای خیل عظیم گردشگرانی هستیم که به استان سفر می‌کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمهیدات لازم برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی در استان اندیشیده شده است، اسکان نوروزی در آموزش و پرورش تدارک دیده شده و مراکز و خدمات بین راهی آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.
 وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در آستانه نوروز ۱۴۰۲ آماده خدمات‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند، گفت: تدابیر لازم اتخاذ شده که جاده‌ها و راه های منتهی به مراکز گردشگری استان دچار ترافیک نشود و مردمی که به استان سفر می کنند مسافرت ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.
هاشمی مهر عنوان کرد: ۱۰ طرح و پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی توسط هلال احمر در سراسر استان ایجاد شده که هشت طرح به صورت ثابت در ورودی شهرها خدمات مختلفی ارائه می‌دهند که در این پایگاه‌ها اتاق دوستدار کودک، نمازخانه و غرفه پاسخ‌گویی به مسائل شرعی راه‌اندازی شده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: در هر پایگاه پنج نفر به عنوان راهنمای مسافران نوروزی خدمات رسانی به مسافران را انجام می‌دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 × 3 =