۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » رویدادها
  • شناسه : 4734
  • 05 می 2023 - 6:44
  • 449 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : محسن زارعی
گزارش تصویری ازجشنواره باشکوه ساورزچرام قسمت دوم

گزارش تصویری ازجشنواره باشکوه ساورزچرام قسمت دوم

به گزارش ساورزنیوز؛فرماندار چرام  در این برنامه با گرامی داشت یاد و خاطر و ادای احترام به روان پاک شهیدان، طبیعت را یکی از سرچشمه ها و مظاهر حیات و زندگی و نشانه و تجلی گاه قدرت بی پایان و اراده الهی عنوان کرد که صاحب نظران، فلاسفه، عرفا، شاعران و هنرمندان هر کدام در […]

به گزارش ساورزنیوز؛فرماندار چرام  در این برنامه با گرامی داشت یاد و خاطر و ادای احترام به روان پاک شهیدان، طبیعت را یکی از سرچشمه ها و مظاهر حیات و زندگی و نشانه و تجلی گاه قدرت بی پایان و اراده الهی عنوان کرد که صاحب نظران، فلاسفه، عرفا، شاعران و هنرمندان هر کدام در مسلک خود به نحوی از آن یاد کرده و استفاده برده اند.

سید عبدالرحمان توفیقیان با برشمردن نام و نشان و مقام اغلب مدعوین و حاضرین از ادارات و نهادهای مختلف استانی و شهرستانی و عموم خواهران و برادران شرکت کننده در جشنواره لاله های واژگون ساورز طسوج و به ویژه عشایر منطقه، با عرض خیرمقدم از حضور آنان قدردانی کرد.

وی با اشاره به مشاهده و معرفی کردن ۱۱٠ هکتار دشت لاله های واژگون ثبت شده منطقه به عنوان یکی از جاذبه های زیبای طبیعی و گردشگری، به عنوان هدف اصلی این جشنواره، آگاهی و شناخت مسئولین از مشکلات و نیازمندیهای ساکنین و عشایر منطقه که در سیل تابستان گذشته نیز خسارت های زیادی را در بخش های مختلف متحمل شدند را از اهداف ضمنی آن دانست.

فرماندار شهرستان چرام اظهار امیدواری کرد با فرصت ایجاد شده در برگزاری این جشنواره و انعکاس و معرفی این جاذبه از طرف اصحاب رسانه و عموم حاضرین، زمینه های سرمایه گذاری و رونق گردشگری در این منطقه به عنوان دیگر هدف این برنامه، محقق و عملی گردد.

در حاشیه این جشنواره، نمایشگاه غذاهای بومی و محلی با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان، برپایی ایستگاه سلامت توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با حضور مدیر شبکه، پزشک، پرستار و کارشناس بهداشت محیط و بهورزان و به مناسبت هفته سلامت نیز برگزار و خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه داده شد.

در پایان نیز با همکاری هیئت های ورزشی عشایری وروستایی ، همگانی وانجمن های ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام نیز مسابقات بومی و محلی از جمله کلکله بازی و طناب بازی و… برگزار و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

19 − 13 =