۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4537
  • 03 می 2023 - 16:37
  • 274 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره  گروه عمرانی و ساختمانی معلم به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

پیام مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره گروه عمرانی و ساختمانی معلم به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

“هوالمحبوب” بنام آنکه جان را فکرت آموخت   …و به نام آفریدگاری که «قلم» را آفرید و به انسان نوشتن آموخت و او را به زیور «اندیشه» آراست.   خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به زنان و مردانی عطا نموده است که رسولان راستی و درستی و سفیران صداقت و سرافرازی اند و […]

“هوالمحبوب”

بنام آنکه جان را فکرت آموخت

 

…و به نام آفریدگاری که «قلم» را آفرید و به انسان نوشتن آموخت و او را به زیور «اندیشه» آراست.

 

خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به زنان و مردانی عطا نموده است که رسولان راستی و درستی و سفیران صداقت و سرافرازی اند و با قلمی در دست و کتابی در دل و چراغی در چشم، حضورشان در بلندای روزگار سبز و مستدام است.

آنان که در فراخنای تاریخ، هرگاه کتابی گشوده می شود و اندیشه‌ای رواج می‌یابد و کلامی متولد می شود و روشنگری رقم می‌خورد، حضورشان جلوه گری می کند و بی تردید هر آن که با ظلمت « جهل» و سیاهی« نادانی» به ستیز بر ‌خیزد. معلمی را پیشه خود ساخته است.

هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی معلم شهید استاد مرتضی مطهری، فرصتی مغتنم است تا مراتب سپاس خود را تقدیم معلمانی نمایم که کاروان زندگی بشر، در مسیر حرکت خود هرگز از قافله‌سالاری و طلایه داری ایشان بی نیاز نبوده است.

درود خداوند و توجهات حضرت ولی عصر(عج) از آن شما معلمان «معماران آینده» و همکارانی باد که از برکت خردمندی و روشنگریتان، «عقلانیت» و «تدبیر» زمینه ساز وزیدن نسیم «آینده روشن» در سپهر جامعه‌ی اسلامی شده است.

 

با تبریک و تهنیت هفته بزرگداشت مقام معلم امیدوارم با اتکا به لطف الهی و تلاش شبانه روزی مجموعه همکارانمان بتوانیم گام‌های موثری در راستای صیانت از سرمایه و خلق ارزش افزوده برای دارایی فرهنگیان عزیز کشورمان برداریم./

 

سید فرزاد نجات‌نیا

مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره

گروه عمرانی و ساختمانی معلم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هفت + شش =