۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 867
  • 22 اکتبر 2021 - 22:40
  • 854 بازدید
  • ارسال توسط :
نفرات اول مسابقات قهرمانی کاراته بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد

نفرات اول مسابقات قهرمانی کاراته بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد

حضور پر رنگ زنان کاراته کار استان کهگیلویه وبویراحمد در رقابت های کشوری و استانی

به گزارش ساورز نیوز /برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی  شهرستان مارگون

روح الله عادل پوررئیس سبک شوتوکان Ikd  استان کهگیلویه و بویراحمد درحاشیه این رقابت ها گفت:این مسابقات با حضور ۱۲۰ نفر از بانوان در سبک شوتوکان Ikd  به میزبانی شهرستان مارگون برگزار گردید

مربی منتخب واستعداد برتر کشور کاراته افزود : سطح مسابقات در رده های سنی ،نونهالان،نوجوانان و جوانان است و استقبال خوبی در سراسر استان از آن شد  که این نشان از علاقه بانوان به ورزش  است.

عادل پور اظهارداشت: وقتی از ورزش صحبت می شود فقط سلامتجسمی ملاک نیست  بلکه  اثار ورزش بسیار گسترده و دارای  ابعاد اجتماعی هم هست.

وی افزود: باید بپذیریم نشاط اجتماعی جامعه در گرو توجه به ورزش در همه گروهها بویژه بانوان است و با این کار می توان به ارتقاء سلامت این قشر که مربیان فرزندان آینده هستند نیز کمک کرد.

عادل پور تصریح کرد: در سال های اخیر با وجود برخی محدودیت ها، حضور زنان استان کهگیلویه وبویراحمد در رقابت های کشوری و استانی پررنگ و افتخارآفرین بوده که جای خوشحالی دارد و باید موانع محدودی که در برخی مسائل وجود دارد نیز برطرف شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از بین تمامی افراد جامعه، ورزش کردن دختران اهمیتی به مراتب بیشتر دارد.چرا که دختران امروز، مدیران و مادران فردای جامعه هستند که در صورت سلامت بودن، می توانند به توسعه همه جانبه کشور و  نسلی سالم و تندرست را تربیت کنند.

در پایان روح الله عادل پوررئیس سبک شوتوکان Ikd  استان کهگیلویه و بویراحمد نفرات اول این دوره از مسابقات را اعلام  و مدال آنان راتقدیم نمود.

حدیث اخلاق زاده  – یاسمن رزم پور – هستی وحدان پور – آرمیتا جبیره – هلیا تیرزه –

یاسمن حیدری –  نرگس تابش نژاد –  دلناز آریا مهر –  فاطمه پور امینی – فائزه رامش

  • تارا موحد – آنا رستی – عسل الهام نیک –  آناهیتا رستادی – فاطمه علامه – زهرا مدبر-  زهرا افشار-  صدیقه اسفندیاری –  سیده صدیقه سعیدی پور- راضیه رضوی نژاد –  نرگس آرزم –  آیدا اکار –  نادیا اکار-  شیلابیانی – ام البنین نیکمهر- ساینا رستکار

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 + 16 =