۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4851
  • 09 می 2023 - 18:44
  • 314 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر علمی دبیرستان شهید ستمی / تقدیر و تشکر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از مدیر و عوامل اجرائی دبیرستان شهید ستمی + جزئیات و تصاویر

مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر علمی دبیرستان شهید ستمی / تقدیر و تشکر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از مدیر و عوامل اجرائی دبیرستان شهید ستمی + جزئیات و تصاویر

به گزارش ساورز نیوز: مراسم تجلیل از نفرات برتر دبیرستان شهید ستمی شهرستان بهمئی با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش بهمئی و معاونین اداره و مدیر و کادر مدرسه در دبیرستان شهید ستمی برگزار شد. مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جمع دانش آموزان و فرهنگیان دبیرستان شهید ستمی شهر لیکک با […]

به گزارش ساورز نیوز: مراسم تجلیل از نفرات برتر دبیرستان شهید ستمی شهرستان بهمئی با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش بهمئی و معاونین اداره و مدیر و کادر مدرسه در دبیرستان شهید ستمی برگزار شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جمع دانش آموزان و فرهنگیان دبیرستان شهید ستمی شهر لیکک با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مدیر، معاونین، فرهنگیان و دست اندرکاران این مجموعه، به تلاش های آموزش و پرورش شهرستان در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: باید با برنامه ریزی لازم و حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان زمینه موفقیت شهر، شهرستان و جامعه را رقم زد.

 

مسعود فرحبخش توجه جدی به نیاز دانش آموزان شهرستان در مقاطع مختلف و در برهه های گوناگون ضروری است افزود: انشاءالله با جدیت موضوعات گوناگون و نیازهای این نهاد را مورد بررسی قرار خواهد داد تا خدمتی دوچندان نسبت به گذشته صورت گیرد.

 

مدیر توانمند دبیرستان شهید ستمی شهرستان بهمئی با تقدیر از دانش آموزان گفت: رسیدن به افق های روشن انسانی با علم و معنویت میسر است.

 

ابراهیم داشاب تربیت را امری بسیار ضروری دانست و افزود: همانگونه که توجه به رشد علمی لازم است، تربیت دینی و اجتماعی نیز اجتناب ناپذیر است و اگر دانش آموزی به لحاظ علمی خوب باشد اما بدون داشتن تربیت دینی بطور حتم دچار مشکل خواهد شد.

 

وی بر همکاری هر چه بیشتر خانواده ها و تعامل ، همکاری و همفکری با مدرسه، در راستای بهبود وضعیت و کیفیت تحصیلی دانش آموزان و ارتقا آموزشی آنان تاکید کرد و گفت: دانش آموزانی که رتبه های برتر و عملکرد موفقی را داشتند، علاوه بر تلاش مضاعف و شبانه روزی خودشان و زحمات دبیران مدرسه، نشات گرفته از تعامل والدین و خانواده ها با مدرسه است.

 

داشاب همچنین به موفقیت های بیش از ۴۰ نفر از دانش اموزان این مدرسه در مقاطع مختلف اشاره کرد و افزود: در ماههای باقیمانده سال تحصیلی با نظارت کامل و پیگیری های لازم به روند ادامه دار تحصیلی کمک خواهیم کرد و کوچکترین سهل انگاری پذیرفتنی نیست

 

معاون پرورشی دبیرستان شهید ستمی شهرستان بهمئی گفت: دانش آموزان باید هم از نظر علم و هم از نظر تربیت موفق و قوی باشند.

 

محمد جهانی دانش آموزان را سرمايه هاي مملكت و آينده ساز كشور عنوان نمود و گفت: امروز مهمترين سلاح دفاع از كشور علم و دانش است و همانگونه كه مقام معظم رهبري فرمودند دانش آموزان بايد خوب درس بخوانند و به سلاح علم مسلح شوند تا بتوانند كشور را به پيشرفت و توسعه برسانند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هفت − سه =