۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
در سفر به بخش کبکیان عنوان شد: سایت ارتباطی گندم کش چیتاب با پوشش جمعیتی ۵۰۰ نفر به بهره برداری می رسد

در سفر به بخش کبکیان عنوان شد: سایت ارتباطی گندم کش چیتاب با پوشش جمعیتی ۵۰۰ نفر به بهره برداری می رسد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان که در سفر به بخش کبکیان، استاندار و نماینده مرکز استان را همراهی می کرد از افتتاح سایت ارتباطی گندم کش چیتاب خبر داد. به گزارش قلم دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد، سیدمحمود رادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری […]

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان که در سفر به بخش کبکیان، استاندار و نماینده مرکز استان را همراهی می کرد از افتتاح سایت ارتباطی گندم کش چیتاب خبر داد.

به گزارش قلم دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد، سیدمحمود رادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سفر به بخش کبکیان شهرستان بویراحمد گفت: وضعیت ارتباطی شهر چیتاب، روستاهای جوزار، محمدآباد، کرکرزار، لیشکان، صالحون، نقاره خانه، دروهان در این سفر کاری مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام مسئول با حضور در جمع مردم روستای محمدآباد و شنیدن نقطه نظرات و درخواست های ایشان تصریح کرد: تیم کارشناسی برای بررسی درخواست های مردم منطقه اعزام می شوند.

مدیرکل ارتباطات استان افزود: برنامه دولت سیزدهم توجه به مناطق محروم و دور افتاده است و تا پایان سال همه روستاهای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

رادمنش گفت: سایت روستای گندم کش چیتاب با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و ۵ روستا با جمعیت ۵۰۰ نفر از خدمات آن بهره مند می شوند.
مدیرکل ارتباطات استان افزود: با تاکید استاندار جهادی استان، رفع مشکلات این بخش به شکل ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

در این سفر استاندارکهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، فرماندار بویراحمد و مدیران کل استانی حضور داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

16 − سه =