۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 521
  • 16 مارس 2021 - 23:44
  • 846 بازدید
  • ارسال توسط :
تدکر سید محمد موحد به دولت
تذکر شفاهی نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در صحن علنی مجلس

تذکر شفاهی نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در صحن علنی مجلس

مسئولین بجای مصاحبه و سخنرانی ، فکری بحال گرانی های افسار گسیخته نمایند ، خودشان آه و ناله نکنند / وزیر ارشاد ، هنر و فرهنگ را از انزوا خارج کند .

مسئولین بجای مصاحبه و سخنرانی ، فکری بحال گرانی های افسار گسیخته نمایند ، خودشان آه و ناله نکنند / وزیر ارشاد ، هنر و فرهنگ را از انزوا خارج کند .
آقای وزیر نیرو ؛ آبداران ۴ شهرستان کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده را از بلاتکلیفی در بیاورید .
حجت الاسلام سید محمد موحد در ابتدای تذکر شفاهی خود ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز، اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم لازم است همه دستگاه هایی نظارتی و حاکمیتی برای تنظیم بازار ورود جدی داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی، تاکید کرد: این نظارت ها به گونه ای نباشد که صرفاً شاهد انجام مصاحبه ها و سخنرانی ها از سوی مسئولان باشیم.
حجت الاسلام موحد تصریح کرد: در حالی که همه مسئولان و دستگاه ها از گرانی ها آه و ناله می کشند اما روز به روز شاهد افزایش قیمت ها به صورت تصاعدی هستیم.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی، گفت: می طلبد مردم به توصیه های بهداشتی و هشدار مسئولان وزارت بهداشت در خصوص ویروس کرونا به ویژه در ایام نوروز توجه کنند.
حجت الاسلام موحد خطاب به مسئولان، گفت: باید بدانید صرفاً جلوگیری از سفر در ایام نوروز نمی تواند برای مهار کرونای ویران گر ، بازدارانده باشد.
وی ضمن تشکر از دانشمندان و متخصصان کشور که اقدامات ارزشمندی برای تولید واکسن داشتند، اظهار داشت: می طلبد برای تولید این واکسن یک جهش و حرکت قابل تحسینی در دنیا به نمایش بگذارند.
حجت الاسلام موحد، رضا اردکانیان وزیر نیرو را خطاب قرار داد و گفت: شخصاً به مدیریت پروژه های آن وزارت خانه در چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام نظارت داشته باشید و ضمن تشویق مدیران پای کار و فعال ، برخی دیگر از دستگاه های زیر مجموعه را به تحرک بیشتر و مناسب تر هدایت کنید.
وی تاکید کرد: ضرورت دارد آبداران را دریابید و از بلاتکلیفی نجات دهید.
حجت الاسلام موحد، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز خطاب قرار داد و عنوان کرد: تحرک و پویایی در امر فرهنگ مسئله ای حیاتی است و می تواند سبب دلگرمی جوانان ، هنرمندان ، اصحاب قلم و خانواده ها شود . باید طرحی نو دراندازید و فرهنگ و هنر را از انزوا خارج نمائید .

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هفت − 3 =