۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 855
  • 22 اکتبر 2021 - 21:55
  • 835 بازدید
  • ارسال توسط :

به گزارش ساورز نیوز/برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی  شهرستان مارگون

علی تیرزه رئیس هیات کاراته شهرستان مارگون گفت:این مسابقات با حضور ۱۲۰ نفر از بانوان در سبک شوتوکان Ikd  به میزبانی شهرستان مارگون برگزار گردید

 

رئیس کاراته شهرستان مارگون افزود : سطح مسابقات در رده های سنی ،نونهالان،نوجوانان و جوانان است و استقبال خوبی در سراسر استان از آن شد  که این نشان از علاقه بانوان به ورزش  است.

تیرزه در ادامه گفت: توجه به ورزش بانوان از ضرورت‌های اصلی جامعه است و سلامت زنان می‌تواند مانع بسیاری از آسیب های اجتماعی شود. استان کهگیلویه و بویر احمد  براساس طرح آمایش سرزمینی دارای ظرفیت های بالا و دارای استعداد بی شماری می باشد و اگر بستری را فراهم کنیم می توانیم بسیاری از استعدادها را کشف کنیم.

رئیس هیات کاراته شهرستان مارگون که میزبان مسابقات استانی بانوان بود ضمن ابراز گلایه و ناراحتی  افزود: با وجود استعدادهای فراوان و علاقه بانوان به امر ورزش متاسفانه مسئولان شهرستان مارگون به ورزش توجهی نمی کنند .تجهیزات و هزینه مسابقات را بصورت شخصی پرداخت نموده ام   .

از ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان مارگون که نقش اساسی در ترویج ورزش دارند،فرماندار شهرستان بعنوان نماینده ارشد دولت در شهرستان،شهردار محترم که یکی از وظایف آن توجه به فرهنگ و ورزش است و سایر مسئولان دعوت نمودیم اما در مراسم افتتاحیه حضور پیدا نکردند و نماینده نفرستاند

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

6 − 3 =