۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1312
  • 05 آوریل 2022 - 1:33
  • 633 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : کریم سبزی پور
بازدید فرماندار چرام و مسئولان شهرستان از روستای القچین علیا / نگاه ویژه توفیقیان به توسعه زیرساخت های روستاها

بازدید فرماندار چرام و مسئولان شهرستان از روستای القچین علیا / نگاه ویژه توفیقیان به توسعه زیرساخت های روستاها

  به گزارش ساورز نیوز، فرماندار چرام به همراه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار،بخشدار مرکزی چرام و تعدادی از مدیران ادارات خدمات رسان از روستای القچین علیا بازدید و در جریان مشکلات و مطالبات مردم قرار گرفتند. فرماندار چرام در این بازدید با اشاره به اینکه این روستا از جمله روستاهایی است که به […]

 

به گزارش ساورز نیوز، فرماندار چرام به همراه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار،بخشدار مرکزی چرام و تعدادی از مدیران ادارات خدمات رسان از روستای القچین علیا بازدید و در جریان مشکلات و مطالبات مردم قرار گرفتند.

فرماندار چرام در این بازدید با اشاره به اینکه این روستا از جمله روستاهایی است که به بالقوه و بالفعل از ظرفیت های خوبی برخوردار است ، گفت: امروز از روستای القچین علیا از توابع شهرستان چرام بازدیدی داشتیم و در جریان مشکلات روستا قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه این روستا مرکز دهستان است و جمعیتی قریب به ۱۵۰۰ نفر دارد افزود:هدف اصلی از بازدید شناسایی نقاط ضعف و قوت روستا در زمینه های مختلف برخورداری از امکانات و موقعیت هایی است که به منظور رفاه روستائیان باید فراهم شوند.

فرماندار چرام گفت: کارهای زیادی صورت گرفته اما اتفاقات مهم تری را باید در دستور کار قرار دهیم.

توفیقیان با اشاره به اقدامات لازم و ضروری در این روستا گفت:
از جمله کارهایی که باید انجام شود می توان به هدایت آب های سطحی و تامین و تهیه گذرگاه ها و جدول گذاری هایی که باید در روستا انجام شود نام برد.

وی افزود: با توجه به اینکه تلفیقی از زندگی عشایری روستایی و شهری در این روستا است باید نسبت به تامین روشنایی معابر نیز اقدام شود و می طلبد که امکانات بیشتری را برای روستا فراهم کنیم.

فرماندار چرام در پایان خاطرنشان کرد: در هر صورت در بحث مسیرهای ارتباطی روستا معابر و زیرساخت ها از جمله آب، برق و گاز باید اتفاقات مهمی در دستور کار قرار دهیم.

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × 5 =